torsdag 5. juni 2014

Ny bassist på "Trollspeil"

Jørn Gundersen på bass. Foto: Henning Bergersen.
Etter å ha jobbet i studio med basspålegg til skiva i noen måneder kom Tor Sverre Engen i mars i år fram til at han ønsket å trekke seg fra prosjektet, så da måtte vi se oss om etter en annen bassist. Jeg tok derfor umiddelbart kontakt med Jørn Gundersen, tidligere bandkollega i MOYS, og spurte om han kunne tenke seg å gjøre bassen på "Trollspeil". Det kunne han heldigvis, så nå spiller Jørn og jeg sammen igjen for første gang på tre år. Siden MOYS ble lagt på is i 2011 (og oppløst i 2013) har Jørn spilt med Moys-trommis Robert Cohn i bandet Accillatem, frem til også de ble oppløst i 2013.

Jørn har en mindre teknisk, men langt mer dynamisk og tyngre spillestil enn Tor Sverre og det kler disse låtene veldig godt. Nå gleder jeg meg til å gjenoppta samarbeidet med min gamle bandkollega!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar