søndag 5. juli 2015

Ute med singelen "Det som skjer"

Singelen "Det som skjer". Omslag: Hedvig Lien.

Fredag 3. juli slapp jeg singelen "Det som skjer" i alle digitale kanaler. Den kan lastes ned fra itunes, wimp, amazon, spotify og flere andre steder. Gjør gjerne det!

"Det som skjer" er min første single som soloartist og jeg føler at den oppsummerer det meste jeg har drevet med musikalsk på en god måte. Kanskje er denne låta en litt utypisk single, med både lang innledning og gitarsolo, men det føltes veldig riktig at nettopp denne låta ble det første jeg utga,

"Det som skjer" er en smakebit fra plata "Trollspeil" som kommer senere i måneden. Vesa Pekkala og jeg har skrevet og produsert låta sammen. Han har stått for arrangementet og jeg har skrevet teksten. Foruten meg på vokal og Vesa på gitar og synth, medvirker Jørn Gundersen (bass), Geir Ormøy (trommer) og Ida Skarsvik Hekneby (kor). Den er innspilt av Frode Martinsen i Soundcheck studio i Drammen, miksa av Jim Berget hos Flatcity Studio og mastret av Alex Wharton i Abbey Road studios i London.

Jeg håper dere vil like den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar