lørdag 25. juli 2015

Videoslipp og presse



20. juli slapp jeg min aller første musikkvideo, en liten film laget til singelen "Det som skjer". Videoen er gjort med svært enkle midler, men vi synes allikevel den har blitt ganske fin og stemningsfull, og at den underbygger det jeg forsøker å formidle i teksten. Jeg tror dessuten dette må være den første musikkvideoen på veldig lenge som viser en gitarsolo i sin helhet, selvfølgelig spilt av Vesa Pekkala. Videoen er regissert av Wayne Stanley og klippet av Hedvig (Lien) og meg. Wayne Stanley, Hanne Skarsvik Hekneby, Vesa Pekkala og jeg selv har filmet. Opptakene er hovedsaklig gjort på plassen Kastet, noen kilometer opp i skogen ovenfor gården vår, men også i Drammen og Asker. Man kan se videoen ved å klikke på bildet over.

I etterkant av singleslippet 3. juli har det også blitt noen fine pressesaker. Det er både uvant og gøy å figurere i media med ny musikk igjen.

Faksimile fra Enebakk Avis, 9. juli 2015.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar