torsdag 2. juni 2016

"Trollspeil" er tilgjengelig på CD


Med skjelvende hender pakket jeg ut CD-versjonen av "Trollspeil" idag. Det er noe eget når musikk kommer i fysisk format og det er selvfølgelig helt spesielt å holde sin første soloplate i hendene for aller første gang. Og kanskje særlig fordi veien frem har vært så lang. Det kan faktisk nesten måle seg med da vi i MOYS pakket ut debutskiva "Virvel" for første gang en tidlig vårdag i 1997.

CD-versjonen av "Trollspeil" ble fin, synes jeg. Lyden er selvfølgelig langt bedre enn vanlig mp3-strømming og jeg føler også at vi har klart å fange stemningen i musikken med det grafiske uttrykket. Talentfulle Thomas Mørch har tatt bandbildene, mens jeg har sjøl tatt resten av bildene. Kjæresten min Hedvig har gjort all fotoredigering og hadde selve ideen til omslaget. Layouten har jeg gjort sjøl."Trollspeil" er trykket/presset av Dicentia
Forhåndsbestilte plater sendes ut de nærmeste dagene. Dersom du vil bestille CD, send meg en melding på Facebook, eller på e-post: henning@henningbergersen.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar