søndag 22. januar 2017

En uke med mediagøy


Det er veldig stas med fine anmeldelser og denne ukens flotte omtale av "Trollspeil" hos norskmusikk.org gjorde meg skikkelig glad. Det er ikke lenger så mange musikksider eller aviser som anmelder plater, så dette var stor stas. Og særlig var det artig at min kommende single "Mørket" trekkes frem med disse ordene: "Jeg har sagt tidligere at jeg har sluttet med å pirke i låtene på album, og heller omtale album samlet. Vel, noen ganger klarer jeg ikke å la være, for jeg må bare nevne «Mørket». Det går litt tilbake til låten «Det som skjer», fordi det er nesten en fortsettelse. Jeg er tilbake til lys møter mørke. Låten er tung og deilig, og Henning får nok en gang leke seg med Ida. Det serveres et magisk rocke-øyeblikk!"


På torsdag var jeg dessuten "forsidepike" i Hallingdølen med en helt annen sak. Som grunneiere har vi nemlig reservert oss mot årets gaupejakt og oppfordrer andre grunneiere og bønder å gjøre det samme. Jeg håper at dette kan bidra til å sette litt søkelys på denne meningsløs jakta på et utrydningstruet dyr. Saken er bak betalingsmur, men kan leses her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar